پرسش‌های متداول

آن‌چه ممکن است بخواهید بپرسید

آیا قیمت‌های سایت به‌روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را به کار می‌بندیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به‌روز باشد.
آیا امکان تخفیف روی قیمت‌های سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت‌گذاری کالاها در بلودات بر اساس حداقل حاشیه سود می‌باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت‌های آن وجود ندارد. مگر در موارد خاصی که از طریق اطلاع‌رسانی کد تخفیف اهدا می‌شود.
از کجا بفهمم کالایی در بلودات موجود است؟
به‌طور معمول، تمام کالاهایی که وضعیت آن‌ها در سایت موجود است، در انبار فروشگاه موجود می‌باشند.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله. فروشگاه مرکزی بلودات به آدرس “تهران، چهارراه ولی‌عصر، به‌سمت میدان فردوسی، بعد از‍‍‍‍ پارک دانشجو، نبش خیابان رازی، پلاک 1134، طبقه همکف، واحد 5” روزهای یکشنبه و سه‌شنبه از ساعت 9 تا 17 و پنج‌شنبه از ساعت 9 تا 14 پذیرای شما خواهد بود.
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد(مگر در خریدهای حضوری). اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آن‌ها در سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می‌توانند خرید خود را انجام دهند.
آیا می‌توانم کالا را درب مجموعه تحویل بگیرم؟
بله. اما با هماهنگی قبلی با مسئول مربوطه.
آیا برای خرید از بلودات، حتماً باید در سایت عضو باشم؟
خیر. شما بدون عضویت نیز می‌توانید از بلودات خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه‌بر آنکه از تخفیف‌های دوره‌ای اطلاع پیدا می‌کنید، می‌توانید از سایر مزایا و امتیازات این عضویت نیز بهره‌مند شوید.
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بلودات خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، البته حتماً این مطلب را در هنگام خرید قید کنید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می‌شود. ما می‌توانیم کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل دهیم و حتی امکان کادوپیچ کردن سفارش شما با طرح‌های نجومی هم برای کالای خریداری شده وجود دارد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
بلودات با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه‌بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله اما به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏بهتر است که سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‌گیری به من کمک کند؟
کارشناسان بلودات تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتی که اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نبود، می‌توانید از طریق بخش تماس با ما اقدام به طرح سوال خود کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد اما مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
بله، در برخی موارد نادر ممکن است هنگام پرداخت صورت حساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولاً بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می‌شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک است.
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
خیر.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بلودات امن است؟
بله. شما هنگام پرداخت اینترنتی از سایت بلودات به درگاه بانک مورد نظر منتقل می‌شوید و از طریق درگاه شبکه بانکی وجه خود را پرداخت می‌نماید. لازم به توضیح است که درگاه‌های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می‌کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می‌توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
امکان ارسال رایگان وجود دارد؟
به‌طور کلی خیر اما به درخواست مشتری مجدداً یک بررسی روی هزینه‌ها انجام می‌گیرد. پاسخ بررسی ممکن است موافقت با ارسال رایگان، تخفیف در هزینه ارسال یا عدم موافقت با ارسال رایگان باشد.
چگونه می‌توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟
مبلغ پست پس از ثبت سفارش، قبل از پرداخت بر اساس شهر محل سکونت مشخص می‌شود، چنانچه مبلغ پستی توسط سیستم محاسبه نگردد، مبلغ مورد نظر توسط مأمورین پست با ارائه رسید پستی از شما اخذ می‌گردد.