آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.
آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در بلودات بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
مگر در موارد خاص که از طریق اطلاع رسانی و مناسبتها و به مشتریان خاص کد تخفیف اهدا می گردد.
 
از کجا بفهمم کالایی در بلودات موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که ، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار داده شده که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.
آیا می توانم کالا را درب مجموعه تحویل بگیرم؟
خیر، به دلیل آنکه محل دفتر مجموعه و  انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب مجموعه وجود ندارد.
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم
آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق ناوگان بلودات و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
آیا برای خرید از بلودات، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:  خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از بلودات خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از بلودات خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
پاسخ:  بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن  با طرح های نجومی برای کالای خریداری شده شما نیز وجود دارد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  بلودات با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان بلودات تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید از طریق صفحه تماس با اقدام به طرح سوال خود کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ: بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به بلودات ندارد.
آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ: خیر ، برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان بلودات ارتباط برقرار کنید.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
پاسخ:  خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی بلودات از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت بلودات امن است؟
پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت بلودات وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
مذاکره برای ارسال رایگان به چه صورت می باشد؟
پاسخ:  مذاکره برای ارسال رایگان برای مواردی است که بصورت اولیه امکان ارسال رایگان وجود ندارد، اما به درخواست مشتری، مجدد یک بررسی روی هزینه ارسالی انجام می گیرد. پاسخ بررسی ممکن است موافقت با ارسال رایگان، تخفیف در هزینه اولیه ارسال یا عدم موافقت با ارسال رایگان باشد.
چگونه می توانم از هزینه ارسال کالا به شهر خود مطلع گردم؟
پاسخ: مبلغ پست پس از ثبت سفارش ، قبل از پرداخت بر اساس شهر محل سکونت مشخص می شود، چنانچه مبلغ پستی توسط سیستم محاسبه نگردد ، مبلغ مورد نظر توسط مأمورین پست با ارائه رسید پستی از شما اخذ میگردد.